Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-19 17:33:43
Nu tu genijus :)
Leiskite pasitikslinti kaip Jus suprantate "finansavimas padides tokia dalimi, kiek proporcingai bus draudziami valstybes lesomis ir kiek drausis patys". As tai suprantu, kad padides asignavimas is valstybes biudzeto i ligoniu kasas, bei surinks is gyventoju dali. Ar ar teisus? Jei taip, tai leiskite paklausti kas yra bendrai paemus asignavimai is biudzeto? Jei jau taip placiai ziurite, tai leiskite dar paklausti sodros biudzetas yra valstybes ar ne. Apie demagogijas, kad sveikatos liginiu kasu biudzetas, sodros biudzetas ir valstybes biudzetas yra visiskai skirtinigi nesuije dalykai, gal nediskutuokime. Puikiai visi supranta, kad tai tik teorija pudrinti smegenis, o faktiskai tai yra valstybes bendri finansai. Isdeliojes pinigus is vienos pinigines i keturias kisenes netapsi nuo to turtingesnis :) Bet galima daryti manipuliacijas, sakant, kad kairioji kelniu kisene gavo siais metais daugiau pajamu, nutylint kad tos "pajamos" yra is desines svarko kisenes :) Cia kaip sodros imokos nuo du 9 proc is darbuotojo ir 30.98 is darbdavio :) Lyg tai atlyginima moka ne darbdavys, ir darbuotojas turi "atidirbti" ne tik tai ka gauna i rankas, bet ir tuos 39.98 sodrai ir 15 gpm'o. Cia liaudziai durninti, kad nezinotu, kiek raliai kainuoja darbdaviui islaikyti darbuotoja ir pilkosios mases galetu piktintis ant darbdaviu, o ne ant valdzios :)

Drystu primnti, kad bet kokie asignavimai is biudzeto ar tai butu i liginiu kasas, ar tai darbo birzai, ar tai sodrai pensiju mokejimui yra is musu visu sumoketu mokesciu ir prasiskolintu pinigu. Taip kad, sudas gaunasi, su tais kurie per prievarta suvaromi i "valstybes lesomis draudziamu" kategirija, nes uz juos mokes ne bat kas kitas o as, tu ir visi kiti mokantys imoka. Jei tai vadinti solidarumu, tada taip - efektas 100 proc. visi solidariai padengsime "bezdelniku" sveikatos draudima - ir atminkite kad tai nera tikimoku sumokejimas. Mes padengsima ju pilna GYDYMA - t.y. jei neuzteks tu 72 lt i men, tai valstybe tures papildomai skirti asignavimus liginiu kasom. Tai kad, surinksime siek tiek pinigu, tiek pat isleisime kad apdrausti tuos kuriuos suvarysim i darbo birzas ir dar daugiau primokesime uz ju faktiska gydima (arba gydimo negaus tie kurie uz ji istiesu mokejo, arba solidariai visiesm skirs tik aspirino).  :))))

T:)

PS kuo toliau, tuo labiau man regis, kad Laimis yra is valdisku instituciju, nes mastymas labai jau panasus. I mano kuruojama biudzeto eilute pinigu ikrito, vadinasi daugiau pajamu VALSTYBES mastu :))))