Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: Laimis
Data: 2010-04-01 19:33:11

http://www.vmi.lt/lt/?itemId=10816132

> 2. Jei as esu nedraustas, man nemokamos pagalbos niekas neteiks, kad
> ir kokius humaniskus mes cia vaidinsim.

Tam ir draudžiama privalomai, kad nereikėtų vaidinti humaniškų ir elgtis
(kuo mažiau) nehumaniškai, kad kuo mažiau būtų tokių (infantilių; kurių
be to netrūksta), kurie susimokėję už slogos gydymą mano, jog galės
susimokėti keliasdešimt litų ar šimtuką kitą ir už rimtesnį gydymą, ar
kad rimtesnio gydymo jiems ir nereikės, o jei reiks, tai jų gatvėje
Valstybė ir gydytojai juk nepaliks.

> 3. Jei tinkamas prievoles ivykdymas yra psd sumokejimas deklaruojant
> pajamas t,y. iki geguzes 1 d. Kas grazins, jei as mokejau us "is savo
> kisenes".

Tinkamas prievolės įvykdymas yra mokėti PSD kas mėnesį, KAS MĖNESĮ, o
metų pabaigoje, teikian deklaraciją, tėra prievolės reikalavimo
(nepriemokos, privalomų PSD įmokų) įvykdymas.

> 5. del palyginimo su civiline. Jei padarysiu avarija be civilinio,
> turesiu atlyginti zala "is savo kisenes" plius gausiu bauda, bet
> jokiu budu manes neprivers nuipirkti draudima dar uz praejusius
> metus. Nematau jokio rysio su psd, kur rizikuoju tik savo sveikata.

Tu ir neperki PSD, tik privalomai moki įmokas, jei nesugebi mokėti pagal
reikalavimą taip, kad PSD (įsi)galiotų.
Savo sveikata tu rizikuoji savo lovoje, kol tavęs nereikia gydyti už
visų kitų draudimo įmokų lėšas. Žr. į punktą 2.

> 6. beje, kad del palikimo merdijimui jeireiktu insktus persodinti -
yra palikta spraga gyventojo naudai - psd isigalioja jei turi x men
draudimini laikotarpi, ji igyji tiek laiko mokejes imokas, arba is karto
sumokejes x men imokas. Taigi, jei 2010 susergu ir neturiu draudima
susirgimo diena sumoku uz berods uz tris menesius imokas (api 220 lt) ir
su dainele varau i ligonine. :)

Trijų mėnesių 9% MMA PSD įmokos (*laiko*, įmokų tęstinumo sąlyga), ARBA
trijų minimalių algų įmoka (2400 Lt)
Visuomet galėsi įvykdyti šias sąlygas susirgęs, reanimacijoje, ligos
patale? Nebekalbant jau apie tai, kad tai tik *saugikliai* nuo
gudruolių-apsukruolių, kurie čia nieko neveikia (dirba užsienyje), dabar
verkšlena ir stūgauja dėl PSD prievolės, bet savu laiku praktikuodavo
(įvertinę sveikatos paslaugų įkainius, savo galimybes ten ir čia)
sugrįžę tėvynėn prisioperuoti, prisigydyti už keliasdešimt tūkstančių
sumokėję kelis šimtus litų įmokų, kad įsigaliotų PSD.