Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: lasaZ
Data: 2010-04-18 17:38:09
tai va ir klausimas man kabo - ar tai solidarumas, kai greži niekuo dėtus studentus kuriuos dėl savo nekompetencijos pavėlavo užregint pačios biržos bobulės?

Nors aš ir liberalas pagal politinį pakrypimą, bet kažkaip suprantu kad 72 LT nuo 8000 LT yra 0,9%, o nuo 800 yra visi 9%, o nuo 0... Ir man negaila tų sumokėtų mokesčių - bet esu tikras kad jų turi užtekti dar bent 10-čiai tų, kuriems sekasi prasčiau nei man. Aš beje gyvenu sveiką gyvenimą ir valstybinės medicinos paslaugomis naudojausi gal prieš 4 ar 5 metus, o jei ko prireikia - gydausi pas privatininkus. Aišku galim pafantazuoti kas bus jei man nukris plyta ant galvos... Bet tada jei norim užmušt daug laiko, galim pradėti nagrinėti ar PSD yra DRAUDIMO mokestis, ar tiesiog sveikatos mokestis, nes su draudimu nelabai ką bendro turi, ir dar galim pradėti taškytis klausimais ar draudiminės medicinos modelis yra pats geriausias bendrai ir konkrečiai Lietuvai.

Jei visgi esi šalininkas pagalvės tipo mokesčio, tai nelabai matau prasmės toliau diskutuot, tik galiu parekomenduot susirasti google 18 amžiuje Adamo Smito sudėliotus apmokestinimo principus ir pamastyti teisingi jie ar ne.

...pasiūlymas dėl 210 LT teistis su valstybe skamba labai pramastytai, ne blogiau nei Šimonytės džiaugsmas kad "žmonės pradės domėtis savo mokestiniais reikalais" ir Didžiulienės superįžvalga "tai štai kur šešėlis slypi". Dar galėjai pasiūlyti paimti paskolą iš Credit123.

Faktas, kad įstatymas žalias, ir galiu tiems kurie nemato akivaizdžių jo klaidų galiu tik pareikšt užuojautą.

lasaZ