Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-04-07 10:41:12
2010-04-01 05:14, Ričardas Čepas rašė:
> Būtent, esminius dalykus parašei. Yra ir idomesnių dalykų, nei
> mokestinių rebusų sprendimas pusę darbo laiko, ypač kai patys autoriai
> gerai nesupranta, ką prikūrė.

Pradedu galvoti, kad bent kiek protingą mokesčiŲ (aš būčiau už mokesčiO
šitoje vietoje) sistemą galima padaryti kuriant panašiu būdu kaip
kuriamos atviro kodo programos, kai visi norintys gali dalyvauti ir
staigiai nurodyti/pataisyti padarytas klaidas.

Dabar aš matau tik lopų lopymą dedant naujus lopus ant senų lopų.
Drabužis darosi vis storesnis, bet nešioti jo jau nebeįmanoma, nes lopai
baigia užspausti nešiojančio kraujotaką.