Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: KEdas
Data: 2010-03-31 22:48:21
On 2010.03.31 18:48, Laimis wrote:

> Smulkiajam verslui (jei nereikia vesti apskaitos) tai yra dar žymiai
> paprasčiau. Net jei ir reikia buhalterijos, tai nedidelio UAB'o
> mokesčius Lietuvoje dar pakankamai nesunkiai ir kokybiškai apskaito
> viena buhalterė-nevišta.

Laimi, skalsu šnekos. Faktas tas, kad savo IĮ, kur per metus išrašomos
12 sąskaitų ir panašus kiekis gaunamas iš kitur, aš net nebebandau vesti
apskaitos, o ją patikiu samdomai buhalterei. Buhalterės gebėjimu
susigaudyti mokestinėje aplinkoje irgi abejoju, bet bent raminuosi, kad
man vmi.lt netampa rytiniu puslapiu geriant kavą.
Plačiau apie tai nevisiški lochai išdėstė čia:
http://www.alfa.lt/straipsnis/10338702/?Trys.milijonai.buhalteriu=2010-03-31_19-24

Jei nori – gali ir jų teiginius užginčyti, bet nuo to mano buhalterija
netaps paprastesne.