Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: cakalis
Data: 2010-03-29 03:50:28
dirbu legaliai. Kazkada pries 6 metus uzpildziau vmi forma, kad nenoriu
tureti jokiu finansiniu isipareigojimu su LT (ja man pasiule uzpildyti VMI),
bet pries pora metu buvau metams i LT gryzes, uzsiregistraves darbo birzoje,
nes ejo ismokos is Ispanijos, bei po to dirbau 7 menesius LT, pagal LT darbo
sutarti Latvijos kompanijai, bet kompanijai mazinant darbuotoju skaiciu vel
isvaziavau i Ispanija, ten 4 menesiu keliavau, o po to isidarbinau ir dirbu
metus cionai. Viskas legaliai. Rudeni planuoju iseiti is darbo ir isvykti i
Pietu Amerika pusmeciui. tuo metu kaip ir bedarbis busiu, bet neplanuoju tuo
metu buti Lietuvoje, tai kaip ir keista but moketi jai uz tai, kad turiu jos
pilietybe.
Draudimas? koks? Socialinis Ispanijoje priklauso net ir nedirbantiems,
tiesiog gyvenentiems sioje salyje ir tai iteisinusiems. Taip pat turiu
kazkokius privacius, kur duoda, kai korteles daraisi, tiek ispaniska tiek
lietuviska.
LT pasas - nu jo turiu garbes buti sios valstybes pilieciu, negi manote, kad
uz tai reiketu moketi? o jei reiktu, tai tegu tai taip ir ivardija ta
mokesti.
Galima paklasuti koks skirtumas ar as privaciai dantis tvarkysiuosi
Lietuvoje ar Mozambike ar Anglijoje? Beveliju tvarkytis Lietuvoje , nes
tenkina paslaugu kokybe, stomatologe senia pazysta mano burna ir keliom
kapeikom prisidedu prie Lt ekonomikos.
tiesiog dar neteko girdeti apie "pilietybes mokesti".
cakalis