Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-28 22:17:50
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:hoo08h$obf$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai baudos ekvivalentas. Viskas gana logiška ir mano akimis -- sąžininga.

Na pažiūrime. Tarkime jaunas studentas baigia pirmos pakopos studijas už savo pinigus (įstojo į mokamą) ir nusprendžia pasidairyti metus gyvenimiškos patirties (arba tas pats scenarijus dargi tarp vidurinės ir studijų). Dirbti nereikia, nes tėvai protingai savo laiku padarė tam fondą. Jis tikrai nesiruošia pūsti žolytės, o elementariai pakeliauti po savo kraštą, pažinti žmones ir pan. Deklaruotis bedarbiu - kaip ir nėra prasmės - jis darbą ras pagal gerą specialybę po metų, o dabar jo tiesiog toks pasirinkimas. Ir susimoka iš savo fonduko netoli tūkstančio litų. Vis dar sąžininga?

Aš tiesiog noriu pasakyti, kad valstybė ir apskritai šiuolaikinė civilizacija virsta iš esmės kalėjimu, kuriame įmanomi bet kokie absurdai, pajungiantys laisvą žmogaus valią ekonominiams mažumos poreikiams tenkinti.

> Šis įstatymas priimtas 2003 metais tik iki šiol nebuvo
> vykdytas/įgyvendintas. Gali padėkoti tiems, kas tą laikotarpį sėdėjo
> valdžioje (patys labiausiai socialdemokratiški ir "socialiai
> atsakingi"...),

Tą žinau. Socikų nerinkau, kaip ir dabartinių. Todėl mano, kaip rinkėjo, sąžinė - švarutėlė kaip popieriaus baltas lapas. Tik ne kaip piliečio :-|

> o aš matau pozityvą -- pagaliau ryžtasi jį (privalomąjį
> sveikatos draudimą) įgyvendinti, nes alternatyva yra sveikatos sistemos griūtis...

Mano anksčiau pateikti pavyzdžiai įrodo, kad jau dabar egzistuoja griūtis, jei žiūrėti į vidutiniškai gerą sveikatos apsaugos aptarnavimo lygį, nes už PSD tu gauni ne paslaugas, o iliuzijas ir priverstas elgtis ne kaip žmogus, o kaip vilkas.