Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: VNO
Data: 2010-03-29 08:41:37
matai, cia tau taip atrodo ir patinka.
o dabar isivaizduok ,akd tavo UABo teritorijoje kaz kas verciasi naturiniu ukiu, o tau nieko nemoka.

joks jis nenormalus, nes kai tik prireiks - tavo tas zmogus nores ir LT paslaugu.
Operacija kokia atlikti, pasa gauti, patekus i nemalone, gauti pilieciui priklausancias paslaugas.

apie kokia laisve tu sneki? :DDDD
tokio dalyko nera.

VNO