Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: Laimis
Data: 2010-03-28 19:31:13
Vasaris rašė:

> metais, o, pvz.: tu nenori nieko mokėti į priekį - faktiškai iš tavęs
> išieškos seną nepriemoką, o realiai nieko negausi.

Tai baudos ekvivalentas. Viskas gana logiška ir mano akimis -- sąžininga.

> savaitę. Pilna diskriminacija ir idiotizmas. Kitą kartą renkant į
> seimą reikėtų paprašyti parodyti matematikos ir logikos pažymius.

Šis įstatymas priimtas 2003 metais tik iki šiol nebuvo
vykdytas/įgyvendintas. Gali padėkoti tiems, kas tą laikotarpį sėdėjo
valdžioje (patys labiausiai socialdemokratiški ir "socialiai
atsakingi"...), o aš matau pozityvą -- pagaliau ryžtasi jį (privalomąjį
sveikatos draudimą) įgyvendinti, nes alternatyva yra sveikatos sistemos
griūtis...