Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-28 18:59:20
"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:hono55$g9u$1@trimpas.omnitel.net...
> Kaip tai nebūsi apdraustas? Aš supratau, kad nebūsi apdraustas atgaline
> data, nors atgaline data reiks susimokėti. O ateityje būsi draustas. Ar ne?

Principinai - ne, nes PSD galioja tik tą mėnėsį, kurį buvo paskutinė įmoka, nebent moki avansu. Kadangi pas mus mokestiniai laikotarpiai yra metų ilgio ir dargi paliekama 5 mėn. sudengti galams naujais metais, o, pvz.: tu nenori nieko mokėti į priekį - faktiškai iš tavęs išieškos seną nepriemoką, o realiai nieko negausi.

Yra dar fokusas - jei tarkime vienas darbuotojas buvo 6 savaites neapmokamų atostogų nuo 1 mėn. 1 d. imtinai, jis taip pat ploja 72 Lt., nes vieną pilną mėnesį nebuvo dengtas PSD, tuo tarpu jei kitas nemokamų atostogų buvo nuo vieno mėn. tarkime 7 d. iki kito mėn. 21 d. - jam ploti nereikės, nes abu mėnesius už jį buvo įmokos po savaitę. Pilna diskriminacija ir idiotizmas. Kitą kartą renkant į seimą reikėtų paprašyti parodyti matematikos ir logikos pažymius.