Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-28 15:47:10
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:hona91$3db$1@trimpas.omnitel.net...

> Viena menkutė, bet būtina operacija ir jie sukasi ašarojančiais veidais
> pas Nomedą ar bėdų turguje (vai vai vai, kaip mes dabar gyvensime, nier
> teisybės!).

Sukasi todėl, kad tam sudarytas pagrindas - TV cirkas, tai atskira tema.

Jei kiekvienas žmogus savo parašu patvirtintų savo apsisprendimą - baigtųsi visos Nomedos ir ko.

Tuo labiau, juk niekas netrukdo net ir tokiu atveju gauti paskolą savo sveikatai lopyti, jei esi normalus ir tvarkingas pilietis - išsimokėsi (kad ir sumokėdamas N-teriopai vietoje PSD) ir vėl gali gyventi natūraliai, kaip tinkamas.

Problema yra kada tai paverčiama prievarta be jokių alternatyvų, tame tarpe neleidžiama draustis sveikatos PSD mokesčiu padengiant savo pasirinktos privačios draudimo kompanijos draudimo išlaidas.

Aš, pvz.: nenoriu valstybinėje gydymo įstaigoje laukti tyrimo kelias savaites arba mėnesius, arba vietoje mokėti po stalu. Nenoriu sėdėti su psichiškai traumuotomis bobulėmis, kurios ateina paplepėti ir pasiskųsti, nes joms sudaryta socialinė aplinka ten, kur turėtų būti elementariai greitai, efektyviai ir efektingai sprendžiamos sveikatos problemos.
Mane tiesiog tai žemina. Aš geriau renkuosi dirbti kiek daugiau ir mokėti kiek brangiau ir iškart žinoti aptarnavimo lygį, kurio galiu tikėtis, nes mane ir mano sveikatos draudimo bendrovę saisto sutartis ir pastarosios pusės žinojimas, kad yra konkurencija iš aš juos bet kada galiu pakeisti, jei to lygio nebus. O valstybės PSD yra tiesiog šlykštus melas, su amžinai vienašališkai keičiamomis žaidimo sąlygos.

> Taip, tu teisus -- tai tikra proto nelaisvė iš principo.

Pačio minėtas atvejis yra TV nelaisvė ir aukos sindromas. Aš bandau pasakyti apie piliečio apsisprendimo teisę, kuri dabar išvis panaikinta galutinai ir neskundžiamai. Realiai tai protu nesuvokiama, tačiau tai įvyko. Reikėtų nusiųsti šitą atvejį į tarptautinę žiniasklaidą, ten kokybiškiau pakomentuotų. Kad suvokti šito sprendimo absurdą, tiesiog pabandykite atlikti mąstymo eksperimentą savo galvoje ir šitą sprendimą užaplikuot, pvz.: Rusijai, Kinijai, Indijai, Afrikai, o galiausia ir kokiai Islandijai.

> O jei nori pavyzdžių, laisvės pavyzdžių, tai žiū į JAV...
> Net ten, pasaulinio liberalizmo Kapitolijuje, ši (privalomojo sveikatos
> draudimo) sistema įsigalios po sveikatos reformų.

Nekilo klausimas - kaip ten patys amerikonai vertina šitą įstatymą?

Aš šiaip pritariu Obamos ir jo komandos motyvams, kurie susiję su sveikatos priežiūra, bet ne priemonėms ir sprendimais, kaip tai buvo realizuota. Nes kol kas tai yra politinis arkliukas ir viskas. Atmeskime šitą reikalą, atmeskime rėkimą apie Irako situacijos demilitarizavimą (kuris netgi suintensyvėjo), atmeskime juodojo mesijo, NEP'o paveikslą - ir kas lieka?