Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: Laimis
Data: 2010-03-28 20:07:19
Vasaris rašė:

> Aš, pvz.: nenoriu valstybinėje gydymo įstaigoje laukti tyrimo kelias
> savaites arba mėnesius, arba vietoje mokėti po stalu. Nenoriu sėdėti
> su psichiškai traumuotomis bobulėmis, kurios ateina paplepėti ir
> pasiskųsti, nes joms sudaryta socialinė aplinka ten, kur turėtų būti
> elementariai greitai, efektyviai ir efektingai sprendžiamos sveikatos
> problemos. Mane tiesiog tai žemina. Aš geriau renkuosi dirbti kiek

Greitai ir efektyviai sveikatos problemos sprendžiamos už DAUG pinigų.
Jei nepasiruošęs net tokių kapeikų susimokėti, tai apie kokią sveikatos
apsaugą ir jos efektyvumą galima bekalbėti?
Geriausias akstinas apsisprendimui, nors tikrai nelinkėčiau, galėtų būti
brangesnė, nors dar ne visiškai egzotiška operacija, kurios kaina ir
gydymas galbūt siektų 50 kLt. Tada privačiai tau pasiūlytų už kokius 100
kLt. Labai greitai pasidarytų mielos ir bobutės ir sveikatos draudimas
taptų labai reikalingas...
Jei kiek rimčiau, tai apsidraudus tau dalį (skirtumo tarp valstybės
patvirtintų/kompensuojamų ir privačių įkainių) paslaugų kainos
kompensuotų bet kokioje privačioje įstaigoje. Palygink (šias ir kitas
gydymo paslaugas) kiek tai kainuotų neapsidraudus (kai TLK
nekompensuoja) ir gerai pasvarstyk ar tau tas draudimas tikrai
neapsimoka...:

http://www.medcentras.lt/lt/kainos/chirurgines-operacijos-ir-invazines-proceduros/kraujagysliu-operacijos/

> Nekilo klausimas - kaip ten patys amerikonai vertina šitą įstatymą?

Dauguma ir iš esmės, manau, kad TEIGIAMAI. Tik keletas valstijų ruošiasi
į teismą. O daugumai amerikiečių (iki šiol dar nedraustų bene trisdešimt
keli milijonai), tai reiškia apskritai įmanomą/prieinamą gydymą ar
neabejotiną jo pagerinimą. Galų gale bus atsisakyta tokio nežmoniško
absurdo kaip atsisakymo drausti dėl "turimų ligų krepšelio" ar užkeliant
pagal tai kainą...