Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: Laimis
Data: 2010-03-31 13:33:46
Dunduk@s rašė:

> Laimi baik užsiiminėti demagogija. Žmogus turi dirbti arba ilsėtis, o ne
> nuolat ieškoti keliasdešimties mokesčių, jų išaiškinimų, sekti ar jau
> nepakeitė, o gal kita bobutė (iš SoDros, VMI) išaiškino
> deklaravimo/mokėjimo tvarką kitaip.

Mielas Dunduk, jei tu per bene 7 metus nesugebi išsiaiškinti, sužinoti
savo, kaip piliečio prievolių (keikiamos PSD prievolės bene nuo
2003'iųjų), kurios iškaltos įstatymuose, tai gali pykti tik ant savęs...
O demagogija yra tai ką _turi_ veikti žmogus; kaip tau tokia parafrazė
-- pirkti, dirbti ir mirti. Va kur idealus moto!

> Bent jau mano įmonė pernai būtų sumokėjusi labai daug mokesčių, bet
> nesumokėjo nes nėra nuo ko mokėti. 30% dėl to, kad užsiiminėjau ne
> darbu, o knaisiojimusi po mokesčių jovalą. Kiti 70% smukimo atsirado,
> dėl to, kad daug mano klientų įmonių akcininkų buvo užsieniečiai. Tokių
> įmonių vadovams buvo liepta uždaryti jas, o savo kapitalą akcininkai
> perkėlė į šalis, kur mokesčių sistema skaidresnė. Kam jiems knaisiotis
> po jovalą, jei turi galimybę uždirbti kitur?

Užknisai savo verkšlenimu. Gal tau PriceWaterCoopers studiją pametėti
apie mokesčių naštą (valandas jų mokėjimui, kiekį) ir kaip mes
"tragiškai" atrodome pasauliniame/europiniame kontekste?
http://www.pwc.com/gx/en/paying-taxes/index.jhtml
http://www.pwc.com/gx/en/paying-taxes/data-tables.jhtml

Nežagsi (o turėtum)...?