Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: Laimis
Data: 2010-03-30 16:48:33
Cube rašė:

> Cia jau nesamones kalbi - as tau sakau, savoka "kas menesi" nenustato
> iki kada reikia sumoketi mokescius, tik pasako, kad jie turi buti
> sumoketi uz kiekviena menesi. O jei taip uzsispyres kartoji priesingai,

Jomajo. Tai reiškia, kad *reikia* (prievolė) mokėti _kas_mėnesį_, KAS
MĖNESĮ ir tik tada, tam tikromis aplinkybėmis, pagal 8 straipsnį
įsigalioja draudimas, o tu sapalioji, SAPALIOJI apie kažkokią
"apskaičiavimo tvarką" ir "PSD mokesčio" sumokėjimą metų gale (tai ne
mokesčio už PSD sumokėjimas, nes PSD ne(įsi)galioja, o TIK *privalomų*
metinių įmokų sumokėjimas) ir neva neteisėtai/nepgrįstai negaunamą
draudimą, kabinėjiesi prie tokių šūdniekių, iki kada kas mėnesį reikia
mokėti mokestį (suprask tai neparašyta SDĮ įstatyme; o ten, SDĮ įstatyme
neparašyta, kad reikia mokėti tik tada, jei šviečia saulė, iki 16:00...?)
Taip sunku pripažinti nusišnekėjus ar tiesiog suklydus, neišsiaiškinus,
bet jau teigiant/kaltinant?
Konkrečią mokesčio surinkimo tvarką nustato mokesčių administratorius
(VMI/Sodra). Man tikrai reikia knistis ir ieškoti ar nebuvo kokio nors
VMI/Sodros išaiškinimo, informacinio pranešimo (ir nebūtinai
įstatymo/įsakymo), kuriuo jie nustatė kur kada ir kaip mokami mokesčiai?
Tikrai tikrai tokių nerasiu, kad tu savo teiginį apie orinį mokestį
paankstintum dar 10 mėn ir iš viso kvailo pasipiktinimo ir *kaltinimo*
dėl nežinojimo ir įstatymo nesuvokimo liktų totalus šnipštas?

> Va 18 straipsnis - taip, jau nustato mokejimo data, bet ten apie tuos
> savarankiskai besidraudziancius nepasakyta.

Apie ką kalba 18.7, a? Aha...

> Tiktai va sitas isakymas tai 2009-10-30 datos, vadinasi uz 11 ir 12 men,
> jau galima laikyti mokestine nepriemoka, o uz visus kitus menesius -
> mokestis uz ora.

Tai jau mokestis iš orinio APSKRITAI (ir neteisingo, kvailo, absurdiško
įstatymo) pavirto tik 10 mėn. retrospektyviai oriniu mokesčiu?