Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: T:\)
Data: 2010-03-31 17:54:54
va man patiko tavo ideja, reikes ja ir prasukti, jei netycia pradetu kabinti ka is artimuju :)
Man tai is esmes pikta yra tik del dvieju dalyku :
1. Kodel nebuvo informacijos
2. susijes su pirmu, kur buvo vmi ir kiti praejusius x metu, kai dabar aiskina, kad moketi reikejo, bet niekas to neprase?

Man atrodo, riekia, kad keliukau pradetu grieztai bausti tuos kurie virsyka greiti +10 km/h, ypac seimo narius, gal tada supras, kas yra nusistovejusi praktika :)

T:)