Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: Laimis
Data: 2010-03-31 16:40:41
Dunduk@s rašė:

> Kas ten sakė, kad su pliku pešiotis neįmanoma. Nu, akurat :D.
> Radai šaltinius, tai pastudijuok juos.

Nori paverkšlenti -- verkšlenk į PWC studijos lapus...
Gal man ES lentelę ir vidurkių suvestinę specialiai tau paruošti, kad
pagaliau suprastum palyginęs, jog užsiiminėji savigrauža, visiškai
neperspektyviu tautiniu niurzgėjimu, arba kitaip tariant -- gerai ten,
kur mūsų nėra...

> Vietoje to, kad darytume geriau už kitus siūlai džiaugtis, kad yra
> vietų, kuriose dar blogiau nei pas mus ir nieko nereikia tobulinti.
> Medžiuose žmonija tebesėdėtų, jei visi taip galvotų.

Siūlau nekiauksėti, nes dėl mokesčių kiauksėtum ir daugumoje vakarų
europos valstybių arba jei ir nustotum, tai tik susitaikęs su
faktu/realybe (na, čia pažangusis pasaulis, tokia tvarka...). Neteigiu,
kad problemų nėra ir jų nereikia spręsti, tik va verkšlenimas kaip čia
pas mus yra blogai, kai tokioje šalyje, kaip JAV!, verslo ir liberalizmo
Kapitolijuje, iš kurio vienas po kito traukiojami  pavyzdėliai apie
mokesčius (o pas juos tai taip, o kaip gerai pas juos, kokie maži
mokesčiai, kaip paprasta, kaip lengva) kažkodėl yra šia prasme dar
prasčiau (tiesa, pagal PWC), parodo, kad tai ir tėra verkšlenimas.
Panašiai yra ir ES kontekste.

> Toks įspūdis, kad esi Seimo narys ir tingi atlikti savo pareigą – leisti
> protingus įstatymus (kol kas užtenka tiek, paskui reikalausime daugiau),

Tu tik savo pareigą gerai atlik -- rink tuos ir tokius, kurie tau dirbtų
ir nereikėtų į stovyklas dalintis (priešai valdžioje, o mus, liaudį ir
verslininkus, engia...).
Jie ir dirbs/dirba, tačiau dėl tavo verkšlenimo greitai pavirs/pavirsta
priešais ir engėjais, nes tu nusiplauni; geriausiu atveju brėži savo
atsakomybės/dalyvavimo ribą ties rinkimų urnos skyle (išrinkau, dirbkit)...