Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-29 21:06:26
"VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message news:hopeih$om2$1@trimpas.omnitel.net...
> matai, cia tau taip atrodo ir patinka.
> o dabar isivaizduok ,akd tavo UABo teritorijoje kaz kas verciasi naturiniu ukiu, o tau nieko nemoka.

Na valstybė, bent mano kukliu požiūriu, nėra UAB'as, ir tikiuosi, kad galutinai tokiu nevirs. Jei tau patinka - siūlyčiau tiesiog prikelti tam tikras partijas, kurios tau padėtų pasiversti UAB'u.

> joks jis nenormalus, nes kai tik prireiks - tavo tas zmogus nores ir LT paslaugu.
> Operacija kokia atlikti, pasa gauti, patekus i nemalone, gauti pilieciui priklausancias paslaugas.

Operacijos visos de-facto mokamos. Ypač jei nori atsibusti, arba atsibudęs likti daugmaž normalios savijautos ir mąstymo. Pasas mokamas. Patekus į nemalonę - tai čia apie ką konkrečiai? Nenustebsiu, jei mus "mokama", "mokama" ir dar kartą "mokama"

> apie kokia laisve tu sneki? :DDDD
> tokio dalyko nera.

Pasirinkimo. Jei nėra - vertėtų pasikeisti savo nick'ą į "vergas", "kalinys", ir visų prašyti, kad vadinų, verge VNO, kaliny nr. VNO.