Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-01 08:55:14
a, cai jau tamstele neteisus.
jei tu dirbi tai darbdavys turi priskaiciuoti soc.draudima ir psd ir jas sumoketi menesiui pasibaigus per 14 d i sodra. Jei jis to nedaro, tampa skolingas sodrai. O sodra kaip kreditorius (su siek tiek didesnem teisem nei eilinis) issimusineja sias bapkes is darbdavio. Jei imone eina bankrotant, tai darbuotojas lieka draustas, nors imoku sodra negavo.

T:)