Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-03-31 19:00:36
2010-03-31 16:40, Laimis rašė:
> Tu tik savo pareigą gerai atlik -- rink tuos ir tokius, kurie tau dirbtų
> ir nereikėtų į stovyklas dalintis (priešai valdžioje, o mus, liaudį ir
> verslininkus, engia...).

Man savo pareigą atlikti nelabai išeina tinkamai, nes man pakišami
kažkokių „gaujų“ sąrašai, kai aš ateinu prie urnos skylės. Kas tuos
sąrašus sudarė nelabai aišku. Ką atstovauja sąrašiniai gali tik nuspėti,
bet spėti net nėra prasmės, nes iškart po rinkimų jie pradeda lakstyti
iš vienos „gaujos“ į kitą be jokios atsakomybės prieš rinkėją. Rinkti
įstatymų leidžiamąją valdžią yra ne pareiga, o teisė, bet ji labai
subtiliai atimama iš piliečio.

Pagerinti rinkėjo atstovavimą galima, kad ir taip kaip žemiau dėstau.
Sąrašinis VP nusprendęs perbėgti iš sąrašo A į sąrašą B tuoj pat turi
padėti mandatą ir užleisti vietą pirmam PV nepatekusiam į Seimą iš
sąrašo A. Pretenduoti į mandatą sąraše B sąrašinis VP galėtų tik per
kitus rinkimus, nes šioje kadencijoje, galbūt, VP nebūtų pageidavę už
sąrašą B balsavę piliečiai.

Tai gi savo pareigą aš atlieku nors mano teisės atliekant šią pareigą ir
smarkiai varžomos.

> Jie ir dirbs/dirba, tačiau dėl tavo verkšlenimo greitai pavirs/pavirsta
> priešais ir engėjais, nes tu nusiplauni; geriausiu atveju brėži savo
> atsakomybės/dalyvavimo ribą ties rinkimų urnos skyle (išrinkau, dirbkit)...

Verkšleni Tu:
– Tokių gerų įstatymų prikūrėm, jūs runkeliai nieko neišmanot, įstatymų
nesilaikote, pareigų neatliekate, mokesčių nemokate.

Pats laikas pažiūrėti į save ir savo kūrybos vaisius. Jei būtum tinkamai
atlikęs savo pareigą ir parašęs gerus įstatymus, tai dabar mums
nereikėtų diskutuoti kaip čia juos tinkamai įvykdyti. Neužtenka
kompetencijos tinkamai surašyti įstatymą, – atsisakyk mandato ir eik
dirbti darbo, kurį išmanai. Man kaip rinkėjui nesuteikta teisė Tave
atstatydinti, todėl turėtum susiprasti pats.

Dunduk@s

P.S. Kreipiuosi kaip į Seimo narį, nes bandai advokatauti tvirtindamas,
kad su įstatymų leidimu yra viskas gerai. Tik va visokie
dundukai/runkeliai savo pareigų nevykdo, įstatymų nesilaiko ir todėl
valstybėje darosi bardakas. Teisės visokiems dundukams/runkeliams net
nepriklauso. Bala nematė. Apsieisiu kažkiek be savo teisių mainais į
tai, kad parašysi įstatymą, kurio galėsiu tinkamai laikytis iškart jį
perskaitęs nesikonsultuodamas su galybe institucijų. Sugebėsi?