Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: Cube
Data: 2010-03-31 17:11:16
Laimis wrote:
> Iki kada galiojo senasis SDĮ ir mokesčio rinkimo tvarka (jei tau dar vis
> įkyriai šviečia, kad SDĮ įstatyme mokėjimo prievolė neišreikšta, nors ji
> akivaizdžiai išreikšta ir reikia *mokėti* KAS MĖNESĮ)?

Tu, man atrodo, isijautes jau pamirsai del ko gincijamasi, nes pradejai
irodineti visai ne ta, ka reikia. Tai pirmiausia apsispresk del versijos:
1. Ar cia nauja istatymo redakcija - t.y. 17 str. 9 p. nuo 2009 m.
nustate prievole visiems moketi PSD?
2. Ar tokia prievole visada buvo - t.y. pagal situos senus straipsnius,
kuriuos tu dabar rodai, tik VMI to netaike?

Jei tai pirmas varijantas, as jau paskiau - sita prievole as teisingai
ivykdyciau susimokejes metu gale.

Jei tai antras varijantas - tada taip, situos straipsnius tikrai galima
aiskinti taip. Bet cia esminis kontrargumentas - VMI pati taip
neaiskino. Ir cia forume gali kalbeti, kad kas cia tokio, nenorejo
neieskojo, o dabar uzsimane ir isieskojo, bet teisme taip nepasakysi,
nes VMI nera kreditorius, kuriam suteikta teise savo nuoziura reikalauti
prievoles vykdymo ar ne, o tik istatymo vykdytojas. Ir jei istatymas
nustate prievole, vadinasi privalejo isieskoti, o jei neieskojo,
traktuodama, kad tai neprivalomas savanoriskas draudimas, vadinasi toks
ir buvo oficialus istatymo aiskinimas ir tokios prievoles nebuvo.