Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: Laimis
Data: 2010-03-31 21:15:14
Dunduk@s rašė:

> Man savo pareigą atlikti nelabai išeina tinkamai, nes man pakišami
> kažkokių „gaujų“ sąrašai, kai aš ateinu prie urnos skylės. Kas tuos

Ir apskritai -- "kas ten per vagys į tuos sąrašus susirinko, kur gi čia
man tą paukščiuką padėti", ar ne...?
Kai jausi atsakomybę už ką (programą, vertybes ir asmenybes) balsuoji,
dėl ko balsuoji ir po rinkimų palaikysi ir (nepopuliarius) sprendimus,
suvokdamas jų kontekstą ir programinius principus, rėmus,
solidarizuosies, o ne burbėsi, kad va išrinkau, o jie man mokesčius
kelia, priešai, tai pakalbėsim apie kitą sąmoningumo lygį ir tai kas tau
pakišama po nosim...

> sąrašus sudarė nelabai aišku. Ką atstovauja sąrašiniai gali tik nuspėti,
> bet spėti net nėra prasmės, nes iškart po rinkimų jie pradeda lakstyti
> iš vienos „gaujos“ į kitą be jokios atsakomybės prieš rinkėją. Rinkti

O sakyk, yra tokia veislė-profesija -- deputatai. Ir vis Lietuvai su
jais nepasiseka jau 20 metų, nes Dundukai vis mano, kad valdžia vis
bloga...? Na niekaip tie gerieji į sąrašus nepatenka, čia turbūt kažkoks
masonų sąmokslas, nes jei tik patektų, tai iš karto sumažėtų (jei tik
neišnyktų) mokesčiai, ekonomikos augimas padidėtų 2x, pagerėtų sveikatos
apsaugos ir viešųjų paslaugų kokybė, sumažėtų korupcija, suklestėtų
verslas.
Aūūū, gerieji, kur jūs, kodėl jūs vis neateinate...?

> Pagerinti rinkėjo atstovavimą galima, kad ir taip kaip žemiau dėstau.
> Sąrašinis VP nusprendęs perbėgti iš sąrašo A į sąrašą B tuoj pat turi
> padėti mandatą ir užleisti vietą pirmam PV nepatekusiam į Seimą iš
> sąrašo A. Pretenduoti į mandatą sąraše B sąrašinis VP galėtų tik per

Tai puiku, siūlyk, domėkis kas tai įgyvendintų (o gal jau siekia tai
įgyvendinti), o ne sugalvojęs kažką iš serijos "3 milijonai krepšinio
trenerių" burbėtum ir verkšlentum, kaip tie išrinktieji dirbti nemoka ir
nesistengia. Nenori pabandyti sudalyvauti partinėje veikloje? Pradėti
politiko karjerą, patekti į sąrašus, seimą, pakeisti nors kažką? Aha,
nenori, kam čia tau; yra deputatai, tai tegu jie ir dirba!