Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: Laimis
Data: 2010-03-31 18:23:12
Cube rašė:

> Tu, man atrodo, isijautes jau pamirsai del ko gincijamasi, nes pradejai
> irodineti visai ne ta, ka reikia. Tai pirmiausia apsispresk del versijos:

O ne, mielasai, čia jau pats uodegą suki. Tu aiškinai ir įrodinėjai, kad
pagal SDĮ norima imti mokestį už orą, o aš tau į rieškutes pateikiau
visus aktus, kurie tai aiškiai paneigia.

> 1. Ar cia nauja istatymo redakcija - t.y. 17 str. 9 p. nuo 2009 m.
> nustate prievole visiems moketi PSD?
> 2. Ar tokia prievole visada buvo - t.y. pagal situos senus straipsnius,
> kuriuos tu dabar rodai, tik VMI to netaike?

2.

> Jei tai pirmas varijantas, as jau paskiau - sita prievole as teisingai
> ivykdyciau susimokejes metu gale.

Taip, tik prašau daugiau nebesapaliok, kad tai mokestis už orą ir
nebeverkšlenk, kad tu nieko (PSD) negauni, nes ir negali gauti
susimokėjęs iš esmės mokestinę nepriemoką (ar privalomas metinio PSD
įmokas) metų gale, kai privalai ir privalėjai mokėti kas mėnesį, tam,
kad PSD įsigaliotų.

> Jei tai antras varijantas - tada taip, situos straipsnius tikrai galima
> aiskinti taip. Bet cia esminis kontrargumentas - VMI pati taip
> neaiskino. Ir cia forume gali kalbeti, kad kas cia tokio, nenorejo

> neieskojo, o dabar uzsimane ir isieskojo, bet teisme taip nepasakysi,
> nes VMI nera kreditorius, kuriam suteikta teise savo nuoziura reikalauti
> prievoles vykdymo ar ne, o tik istatymo vykdytojas. Ir jei istatymas
> nustate prievole, vadinasi privalejo isieskoti, o jei neieskojo,
> traktuodama, kad tai neprivalomas savanoriskas draudimas, vadinasi toks

Tu vėl painioji ir pini. Vieną kartą perskaityk įdėmiai ir parodyk kur
yra parašyta ar traktuojama, kad tai yra *savanoriškas* draudimas, jei
įstatymas aiškiai teigia, kad, cituoju:

Privalomasis sveikatos draudimas - valstybės nustatyta
asmens  sveikatos priežiūros ir ekonominių priemonių  sistema,
šio įstatymo nustatytais pagrindais ir sąlygomis garantuojanti
privalomuoju   sveikatos   draudimu   draudžiamiems   asmenims
sveikatos priežiūros paslaugų teikimą bei išlaidų už suteiktas
paslaugas kompensavimą.

ir

5 straipsnis. Draudžiamieji ir apdraustieji privalomuoju
sveikatos draudimu
1.  Privalomuoju  sveikatos draudimu draudžiami  Lietuvos
Respublikos piliečiai ir kitų valstybių piliečiai bei  asmenys
be pilietybės, nuolat gyvenantys Lietuvos Respublikoje (toliau
- draudžiamieji).