Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-03-31 08:54:09
2010-03-30 16:48, Laimis rašė:
> Man tikrai reikia knistis ir ieškoti ar nebuvo kokio nors VMI/Sodros
> išaiškinimo, informacinio pranešimo (ir nebūtinai įstatymo/įsakymo),
> kuriuo jie nustatė kur kada ir kaip mokami mokesčiai? Tikrai tikrai
> tokių nerasiu, kad tu savo teiginį apie orinį mokestį paankstintum dar
> 10 mėn ir iš viso kvailo pasipiktinimo ir *kaltinimo* dėl nežinojimo ir
> įstatymo nesuvokimo liktų totalus šnipštas?

Laimi baik užsiiminėti demagogija. Žmogus turi dirbti arba ilsėtis, o ne
nuolat ieškoti keliasdešimties mokesčių, jų išaiškinimų, sekti ar jau
nepakeitė, o  gal kita bobutė (iš SoDros, VMI) išaiškino
deklaravimo/mokėjimo tvarką kitaip.

2009 m. puikus pavyzdys, kokios skylės atsiranda valstybės ir įmonių
biudžetuose, kai vietoje darbo ir mokesčių mokėjimo užsiiminėjome
mokesčių įstatymų studijavimais aiškinimais, komentarais.

Bent jau mano įmonė pernai būtų sumokėjusi labai daug mokesčių, bet
nesumokėjo nes nėra nuo ko mokėti. 30% dėl to, kad užsiiminėjau ne
darbu, o knaisiojimusi po mokesčių jovalą. Kiti 70% smukimo atsirado,
dėl to, kad daug mano klientų įmonių akcininkų buvo užsieniečiai. Tokių
įmonių vadovams buvo liepta uždaryti jas, o savo kapitalą akcininkai
perkėlė į šalis, kur mokesčių sistema skaidresnė. Kam jiems knaisiotis
po jovalą, jei turi galimybę uždirbti kitur?