Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: Laimis
Data: 2010-03-28 23:16:58
Vasaris rašė:

> Aš nepasiruošęs mokėti už iliuziją ir nematau tam reikalo. Jūs gi
> argumentą statote taip - jei nepasiruošęs mokėti "kapeikas", negausi
> nieko. T.y. apeliuojama ne į paslaugas, o į mano uždirbtas
> "kapeikas", kurias įmanoma paimti. Štai kur esmė - ieškoma ką dar
> nugręžti, vietoje to, kad naikinti problemų priežastis.

Apeliuojama į tai, kad tai yra _draudimo_ sistema, nes tūlas tiesiog
nebūtų (jau yra) nepajėgus išsipirkti brangių paslaugų.

> prastas, ir neturiu pasirinkimo. Jei galėčiau PSD įmokas nukreipti į
> savo draudimų įmokų padengimą, manau, kad tai būtų sąžininga. O štai
> jeigu staiga pasirodytų, kad PSD tėra "solidarumo" mokestis, mokamas
> mano sąskaita bomžams išlaikyti ir valstybinėms
> ligoninėms/poliklinikoms, kurios nesugeba dirbti rinkos sąlygomis,

Tam jis ir privalomas (net ir bomžams; VISIEMS), kad visi būtų bent
minimaliai solidarūs. Iki šiol tu mokėjai (ir) už tuos, kurie nemokėjo.

> Nebijau. Kaip tik nuo tokių atvejų esu apsidraudęs. O štai
> elementarias paslaugas pabandžius gauti yra kokti sistema, kurioje
> dalyvauti nenoriu, bet alternatyvos neturiu, nes atimta teisė elgtis
> su savo pinigais savo nuožiūra.

Taigi gali elementariai gydytis savo privačioje įstaigoje ir sužinosi
kiek tai realiai (rinkoje) kainuoja, net su TLK kompensacija. Kas
blogai? Kad nuolat reikia primokėti, todėl tenka stumdytis bendroje
poliklinikų eilėje...?

> Mda. Reikia gerokai prisišnioti, kad taip teigti.

Kam? Žmonėms, kurie gaus draudimą už prieinamą kainą? Valstijoms
(daugumai), kurių valdžia (rinkėjų pasitikėjimo mandato išraiška) sutiko
ir nesipriešina?

> Tai ir nesislėpkime po eufenizmais - pavadinkime viską savo vardais.
> Kad tai ne PSD, o socialinės sveikatos mokestis, mokamas norinčių
> dirbti ir savo sveikatą prisižiūrėti, tiems, kurie to nenori, ar savo
> valia, ar dėl sukurtų palankių aplinkybių. Ir tada viskas stoja į

Taigi -- ATVIRKŠČIAI. Mokės (verčiami mokėti) ir tie, kurie NENORI. Kad
ir tas tavo hipotetinis studentas, kuris nori pasibastyti savo
malonumui, o už jo ir alike gydymą sumoki tu.