Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: Laimis
Data: 2010-03-30 12:46:14
Cube rašė:

> Va cia jau tavo isvedziojimai - tu parodyk istatyma, kur parasyta, kad
> tokie asmenys _privalo_ sumoketi imokas kas menesi. 17 str. apie visas
> psd imokas sako, kad draudejai moka kas menesi, taciau tai rodo imoku

Kitą kartą prieš išvedžiodamas  apie mokestį už orą, kad jau sugebi
pasikelti įstatymą ir retorikoje jaučiamos kažkokios aliuzijos į
teisininko povyzą, sugebėk perskaityti ir visą įstatymą ar bent jau
matyti jo visumą ir aktualias jo dalis, o konkrečiai 8 straipsnį:
Privalomojo sveikatos draudimo galiojimas. O ir 17, 18 straipsnius, jei
jau prasideda išvedžiojimai apie įmokų apskaičiavimą ir paprastas, bei
aiškus sakinys, kuris nurodo kaip reikia mokėti --  "kas mėnesį moka už
save 9 procentų minimaliosios mėnesinės algos..." staiga pasidaro
*orine* "apskaičiavimo tvarka", o ne mokėjimo prievolės/tvarkos
aiškinimu/nuostata. Man pacituoti, ar jau pats...?