Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-03-31 14:54:11
2010-03-31 13:33, Laimis rašė:

> Mielas Dunduk, jei tu per bene 7 metus nesugebi išsiaiškinti, sužinoti
> savo, kaip piliečio prievolių (keikiamos PSD prievolės bene nuo
> 2003'iųjų), kurios iškaltos įstatymuose, tai gali pykti tik ant savęs...
> O demagogija yra tai ką _turi_ veikti žmogus; kaip tau tokia parafrazė
> -- pirkti, dirbti ir mirti. Va kur idealus moto!

Lietuvoje mokesčių sistema kaip tik ir įkinko gyventi pagal Tavo
cituojamą moto. Įrodymai Tavo pateiktuose šaltiniuose, kuriuos pagaliau
susiradai. Šaunuolis.

> http://www.pwc.com/gx/en/paying-taxes/index.jhtml
> http://www.pwc.com/gx/en/paying-taxes/data-tables.jhtml
> Nežagsi (o turėtum)...?

Va kiek prižagsėjau:

Ease of paying taxes 51 vieta
Nelabai gražiai atrodom

Tax payments 37 vieta arba 12 mokėjimų per metus
Čia iš viso melas. Vardinu:
PVM 12 mokėjimų
Pelno 1 mokėjimas
Savininko PSD 12 mokėjimų
Savininko Sodra 12 mokėjimų
Savininko GPM 1 mokėjimas
Darbuotojų GPM 12 mokėjimų
Darbuotojų Sodra 12 mokėjimų
Aplinkos teršimas 2 mokėjimai
Garantinis fondas 1-2 mokėjimai
Jau gerokai daugiau privardinau, be to, mano skaičiavimuose dar
neatsižvelgta, kad yra prievolė PVM ir Pelno mokestį mokėti avansu.

Time to comply 63 vieta
Nėra kuo didžiuotis.

Total Tax Rate 99 vieta
Nuostabus rezultatas ar ne?

Toliau dar gražiau.
Time to comply (hrs/yr) 166 val. 63 vieta
Čia gaunasi 7 paros per metus, o jei nori dirbti tik 8 val. per parą,
tai gaunasi 20,75 darbo dienos. Per mėnesį yra panašiai tiek darbo
dienų, vadinasi, vieną mėnesį per metus vien tik skaičiuojame mokesčius
ir nieko daugiau nedarome. Labai gražu. Vieno buhalterio etatas jau
garantuotai eina mokesčių skaičiavimui. Tiesiog nuostabios sąlygos
smulkiam ir vidutiniam verslui ir viduriniam visuomenės sluoksniui
formuotis.

Lenteles reikia ne tik matyti, bet ir jas analizuoti. Būtų neblogai jei
kas padarytų išvadas kaip žmonės gyvena tose šalyse, kurios yra
geresnėse pozicijose už mus. Permečiau akimis pagal kai kuriuos
stulpelius, tai dauguma Europos valstybių yra aukščiau. Nieko keista.
Jose žmonės skiria daugiau laiko darbui ir poilsiui/pramogoms, o ne
beprasmiams skaičiavimams, todėl jų darbas produktyvesnis.