Tema: Re: cia visiems Lt pilieciams taikoma?
Autorius: T:\)
Data: 2010-03-31 15:08:58
Plius, kiek zvilgtelejau i sia ataskaita, ten yra daug kriteriju is verslo aplinkos kurie buvo nevertinami. Cia buvo imama gana siaurai - mokesciai. Kaip jau minejau iki tu naktiniu pakeitimu buvo jau normaliai, po naktiniu pakeitimu jau darosi smagiau. Zvilgtelejus i 2009 atsakaita mes nukritome zemyn.
Plius vertinkime toki dalyka, is mokestines puses PVM reiklavaimai +- yra bendri ES, todel sioje srityje nesitikiu, kad mes kazkuo butume isskirtiniai is kitu saliu. Visas skirtumas su sidaro su pelno mokesciu ir su darbo santykiu mokesciais. O va jau su darbo mokesciai mes jau....
Ir dar - sioje ataskaitoje vertinta stik laikas reiklaingas faktiskam uzpildymui visai nevertinant "isikirtimo ka ir kaip daryti" sugaisto laiko. Sakyciau cia riektu prideti dar viena stulpeli mokestiniu pakeitimu daznumas, kiekis, radikalumas ir suprantamumas :) Manau, cia jau mes pavarytumem, kad net zagseti nereiktu :) Ko vien vertas kad ir pats paskutinis skandaliukas 2010 sausi sodra pradeda visus aktyviai konsultuoti psd nuo ligos pasalpu reikia moketi. Istatymas sako "nereikia". 2010 vasaris sodra atkakliai tvirtina "reikia", nes yra "pakeitimas", veliau "istatymo projektas" (kuris bus atgaline data) paskui "sefo instrukcija". :) Galutiniame variante - paaskejo,kad tai tera savivale ir nieko nei yra, nei kada buvo :) Grazu ir smagu :)

T:)