Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: KEdas
Data: 2010-01-27 11:09:03
On 2010.01.27 08:31, Laimis wrote:

> Kaip ir tau ir man, nebekalbant apie tokius kaip Codec'as, nes mokesčių
> našta gyventojui, vartojimui yra (žymiai) mažesnė už ES vidurkį.

.... o surinktų mokesčių panaudojimo efektyvumas ne tai, kad mažesnis,
bet beviltiškas. Prisimink, kad diskusija prasidėjo nuo pasiūlymo
atvykti į polikliniką pasiimti biuletenio. Finale biuletenį išrašė
atvykusi gydytoja, vietoj išrašymo telefonu.

> Mano supratimu jie atsispindi ITR on labour (pabaigoje yra
> paaiškinimai). 24% tai dabartinis (ar jau buvęs) maksimalus tarifas nuo
> gaunamų pajamų. Manau, kad kad jį sudaro 15% GPM + 6% sveikatos
> draudimas, +3% Sodra.

MKN blogai skaitei.

> Nesigilinau, tad nepakomentuosiu.

2009-ais buvo 6,3ct/kWh, šiemet – 5ct.