Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: Laimis
Data: 2010-01-27 08:31:04
KEdas wrote:

> Labai jau sudėtingas sakinys, neįveikiau.

Gal palengvintų tai, jei vietoje „sąlygiška“ būtų „santykinis dalykas“.
GDP (BVP) yra tai ką turi ant delno (pats sukuri). Ant kito delno turi
poreikius, o balansas yra tai ką finansuoji (iš to ką turi).

> Akivaizdu, kad LT kapitalui verkšlenti nederėtų.

Kaip ir tau ir man, nebekalbant apie tokius kaip Codec'as, nes mokesčių
našta gyventojui, vartojimui yra (žymiai) mažesnė už ES vidurkį.

> Ačiū už nuorodą, bet skaičiai stebina. Pvz. kodėl rašoma, kad asmenys
> apmokestinami 24%? Kur gi tada atsispindi mokesčiai sodrai?

Mano supratimu jie atsispindi ITR on labour (pabaigoje yra
paaiškinimai). 24% tai dabartinis (ar jau buvęs) maksimalus tarifas nuo
gaunamų pajamų. Manau, kad kad jį sudaro 15% GPM + 6% sveikatos
draudimas, +3% Sodra.

> Akcizas kurui atseit sudaro 98% energijos mokesčių, tai negi el. kainoje
> numatytas VIAP tik taip teatsispindi?

Nesigilinau, tad nepakomentuosiu.