Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: Mantas D.
Data: 2010-01-26 18:58:46
tu gal pats isiskaityk normaliai i tekstus kur rasiau ka?
mano paprastas klausimas: ar as kad gauti biuleteni turiu vaziuoti pas
gydytoja su auksta temperatura ir vos paeidamas? del gydymo ok, sutinku kad
ten telefonu pakonsultuotu, bet jei tu nesuvoki kad dirbanciam zmogui gana
svarbu yra gauti ta susikta biuleteni, nes valstybe nenumate jokios kitos
alternatyvos, tai kieno cia yra beda? gal jau uzteks tu trolinimu apie kitas
valstybes kur kitokia ir tvarka visam tam reikalui.