Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: antanas
Data: 2010-01-25 22:54:12
"Mantas D." <cia@nieko.nera> wrote in message
news:hjk9s8$q42$1@trimpas.omnitel.net...
> oi koks tu gudrus teisuolis :)
> linkiu paciam issitriesti kai susirgsi :) kitakarta irgi zinosi ka
> kalbi...
> jei nesupranti kam man reikia biuletenio, tai gal nerasyk, jei esi pats
> bedarbis.
> Arba dar esi vaikas sedintis prie teveliu nupirkto kompo...

blabla, argumentai pasibaige? per paskutinius 5 metus imta 4 biuleteniai,
vienas is ju ilgas ir komplikuotas su pratesimais - kazkaip nekilo problemu
nei pas daktarus nusigaut, nei su darbaviu susiekt

aisku smagu butu, jei daktarai i namus atvaziuotu, ir biuleteni atveztu, gal
dar ir
i parduotuve valgyt nupirkt nueitu ar indus isplautu - juk siuos darbus
dirbant
irgi komplikacijos gali prasidet?

ale yra kaip yra. ir nereik cia akiu draskyt, kad kazkas tau nesuteikia
paslaugos
kuri tau nepriklauso. o jei kazkokia vaiku daktare visgi pasigailejo ir
kudikius
lankydama uzsuko tamstos trydos paziuret - tai belieka didziai dekot ir
kojas
buciuot, vietoj to kad purkstaut ant viso pasaulio

sutinku, kad kai triedi triedi ir negali sustot, atrodo baisu, gyvenimo
pabaiga,
bet patikek kad yra simtai zmoniu, kuriem pagalbos reik daug labiau nei
tau -
vilniuj greitoji per para vaziuoja i 300-400 iskvietimu, tai naturalu, kad
tamstos pilvuko paglostyt ir nuramint gal ir nespes uzsukt.

apie BPG i namus gali isvis pamirst - siulau paskaiciuot kiek statistiskai
vilniuj
ir apylinkese yra sergnaciu, ir kiek dirbanciu BPG - tada gal pavyks nuo
savo irzliu sapalioniu prie realybes sugrizt

pagersi israsytos smectos, pagulesi, nuo streso atsijungsi ir bus viskas ok
o kita karta gal geriau zinosi, kad sveikatos "apsauga" kaip issireiskei
visu pirma yra tavo ir tik tavo paties reikalas, o po tik kazkokia
privilegija,
duodama valstybes

sekmes sveikstant