Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: Mantas D.
Data: 2010-01-25 19:47:46
cia tau "ne myzniui":
man rekejo biuletenio, cia pagrindinis dalykas, tavo vaikui to turbut
nereikia.
o neturint biuletenio kartais darbdaviui sunku irodyti jog sirgai is to ir
kitos pasekmes...

o jei tu taip lengvai ziuri i vaiko temperatura su 39,5 tai cia jau tavo
tikrai problema, as iskart greitaja kviesciau arba vezciau i ligonine pats,
o ne seimos gydytojus, man vaiko sveikata butu brangesne nei kazkokio
runkelio nuomone, kad myznius...