Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: antanas
Data: 2010-01-25 22:38:30
"Mantas D." <cia@nieko.nera> wrote in message
news:hjklg2$bbq$1@trimpas.omnitel.net...
> cia tau "ne myzniui":
> man rekejo biuletenio, cia pagrindinis dalykas, tavo vaikui to turbut
> nereikia.
> o neturint biuletenio kartais darbdaviui sunku irodyti jog sirgai is to ir
> kitos pasekmes...

tavo darbdavys, tavo biuletenis, tavo problemos
neisivaizduoju kaip triest reikia, kad nesugebet pas daktara nusigaut
jei nenori eilej su bobutem stumdytis - vaziuok privaciai, pilna kliniku
ale nereiskia kad ten geresni - ar apskritai ka nors suvokiantys - daktarai
dirba

> o jei tu taip lengvai ziuri i vaiko temperatura su 39,5 tai cia jau tavo
> tikrai problema, as iskart greitaja kviesciau arba vezciau i ligonine
> pats, o ne seimos gydytojus, man vaiko sveikata butu brangesne nei
> kazkokio runkelio nuomone, kad myznius...

ale ziu, kas do stebuklai - paciam su temperatura i lauka vaziuot neina,
o va vaika tai jau galima vezt?