Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: Laimis
Data: 2010-01-26 14:07:21
CodeC rašė:

> tu pradejai, as pretesiu. pikta ne todel, kad sumokam daug mokesciu. o
> todel, kad nieko uz tai negaunam. tu man siulai pasidomet mokesciu
> dydziais kitur, o as tau - tuo, ka zmones uz tai gauna tenais.

Pasikartosiu. Gali kažko (iš viešų paslaugų) reikalauti, kai bent jau
padoriai sumoki (ne apie tave konkrečiai, o apskritai). Dabar finansuoji
sveikatos apsaugą ar švietimą kaip Bulgarijoje ir tiekiesi, reikalauji
kad daktarai po namus lakstytų...? Kapiš?
Sakau, persikelk gyventi į tarkime Vokietiją ir pasibaigs verkšlenimai
ką tu gauni ir ko tu negauni, nes ten visų pirma padoriai (DAUGIAU)
*susimokėsi*. Ir jei kalbėti apie sveikatos apsaugą ten, tai iš tų
susimokėtų mokesčių (ne privačiai) ne kažink kiek daugiau ir gausi, o
jau privačiai tai būsi „nuluptas“ dar bene 10x tiek....