Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: Ramus
Data: 2010-01-25 12:15:20
Senai sirgai, matyt.
Gruodžio viduryje per oficialiai paskebtą gripo epidemiją šeštadienį -
sekmadienį nedirbo valstybinės poliklinikos.
Ligoninėse dar linksmiau - tik paguldytas gauni sąrašą daiktų, kuriuos
reikia nusipirkti.
Nemokama medicina liko tik popieriuje.
Jau geriau būtų oficialūs tarifai, negu dabartinė situacija, kai reikia
mokėti už priemones, vaistus, personalas laukia savo duoklės..... Nieko
neturiu prieš pačius paprastus medikus (ne vyr. gydytojus ar klinikų
vadovus, čia jau atskira kalba apie jų klanus), nes puikiai žinau jų darbą,
krūvius ir algas. Sistema yra supuvusi.