Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: Mantas D.
Data: 2010-01-25 12:42:56
apie temperaturos musima is SAM rekomendaciju :))

"..Temperatūra pradedama „mušti” tik kai grėsmingai artėja iki 39 laipsnių,
nes šiek tiek virš 38 laipsnių reiškia, kad organizmo imuninė sistema kovoja
su virusu, kuria antikūnus, todėl nereikia jai trukdyti..."

todel labai "idomiai" skamba tas pasiulymas man nusimusti temperatura,
turint iki 38 ir varyt paciam :)