Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: antanas
Data: 2010-01-25 15:36:20
noret nieks nedraudzia, beda kai norai prasilenkia su galimybem

btw, jei manai kad tavo temperatura ir tryda yra tokia pasaulio pabaiga,
kad ministerijos lygiu super gydytoju komisija sprest turetu, manyk is naujo

issitriesi, issigulesi, ir praeis. o kita kart zinosi, kad labiau
prisiziuret reikia, ir
imuniteta stiprint