Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: Tomas
Data: 2010-01-25 22:19:14
Shirdies chirurgijos centras, paminetoji operacija, klientas - zhmogus nieko bendro su sodra neturi, shkias finansuoja viska pats. Kaina viso: 25 kLt. Cia kosmosas...? Gal nebereik svaigt kad oj verktumet jei reiketu moketi ir panashiai. Man tai verkt noris kai pagalvoji, kiek sukishi visokiom sodrom ir ka uzh tai gauni. O vadas perka kompus po 5 shtukes :)