Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: Arvis
Data: 2010-01-26 07:58:03
> Taip, šitas dalykas, kaip ir daugelis kitų galėtų/turėtų būti
> sutvarkyti, tačiau tai ir yra visos SA reformos klausimai. Aš asmeniškai
> jau nieko gero nebesitikiu, kaip tik didesnės dalies sveikatos paslaugų
> privatizavimą; panašu, kad tik konkurencija gali tokius dalykus
> sutvarkyti taip, kad jie tarnautų žmogui (klientui) o ne vienetui...

Spėju, kad esi jaunas. Arba ketini tapti deputatu. Žmogui (jeigu žmonėmis laikyti tave, mane ir panašius), Lietuvoje tarnauja tik duobkasiai. Visi kiti, nežiūrint į tai, valstybinė tai įstaiga ar privati, tarnauja sau ir saviems. Valstybikė? maža, švogerių daug...
Susitarimai ir monopolijos - ar kur nors matai TIKRĄ konkurenciją?
Arvyds