Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-01-26 12:48:06
nu bet iš tikro reikėjo tiek mažai, laiku paracetamolio tabletę išgert.....
nes kaip jau sakiau, gyvenant vienam eit miegot su 39C negėrus vaistų -
daugiau nei kvaila.

Dėl Brazausko..... bbž, kai padarysi tiek kiek jis (apie "kaip" nepradedam),
turbūt ir tau nereikės tamponais ir švirkštais rūpintis.