Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: antanas
Data: 2010-01-25 22:32:22
> juokinga, sovietine ligos 'diagnozavimo' sistema. konkretus atvejis -
> zmonai jau turbut 5 metai nebuvo temperaturos. serga, silpna - bet temp.
> nekyla. kaip irodyt tupam daktarui kad ji serga? kodel isviso reikia kazka
> irodinet? tipo siaip sau susigalvoju ir kvieciuosi gydytoja, nes neturiu
> ka veik :D

o tai kaip tavo nuomone daktaras turi suzinot, kad tavo zmonai tokia
specifika?
man tai isvis galva nenesa, kaip zmones taip eina pas gydytoja - sedi kaip
pabuciuotas, zmoniskai simptomu paaiskint nesugeba ar tingi, mol imkit
mane ir gydykit

kai kokiu skuduru nusipirkt ar masina pasiremontuot, tai kaip i sikna
ikirpti
per visa miesta laksto, klausineja - kur geriau, kur pigiau. O del savo
sveikatos
pirsta pajundint sunku - mol, imkit mane ir gydikit, cia mano prigimtine
teise
uz 3% algos kur i biudzeta sumoku... ir po to dar skundziasi kad daktarai
nekompetetingi