Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: CodeC
Data: 2010-01-26 17:00:46
Dainiushas wrote:

> Zinok, nieko is manes neateme. Gavau viska iki paskutinio cento kiek
> priklause. Ir dar uz vaiko prieziura Sodra moka. Beje, paciam manau
> irgi? :)

tikrai? pats nunesei babkes sodrai, gpm ir pats pavedimu sumokejai?
visoj sitoj diiskusijoj norejau pabrezti sitos musu sistemos trukumus.
niekur nesakiau kad ji blogiausia, bet lygiuotis i dar blogesnius IMO
kvaila.
mano manymu, turetu buti bent kazkoks sodros mokesciu progresyvumas. nes
dabar vienodai moka tie, kurie turi vaiku, ir tie kurie neturi. tie
kurie turi tevus, ir tie kurie neturi. is kitos puses ir gauna vienodai
tie, kurie turi vaikus, ir tie kurie neturi. IMO reforma reiktu daryt
sitoj vietoj. nes dabar dirbantieji uzdirbineja tinginiams ir
gudresniems uz kitus.
taip pat ir kitu nerealiai 'logisku' mokesciu pilna. pvz pvm'as uz
importuotas prekes. o ir siaip pvm, tai sviestas sviestuotas kad tik
daugiau nulupt.
galu gale, jei jau musu mokesciu sistema tokia stebuklingai gera, tai
kodel p***dec visam smulkiam verslui ir tokia emigracija? gal todel kad
kitur geriau?:)