Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: Mantas D.
Data: 2010-01-25 17:42:24
klausyk Laimi, o tu kiek moki?
ar bent isivaizduoji ka as rasiau apie valstybes "taupyma"?
ar manai kad serganciam vaziuoti i poliklinika tuo paciu susargdinus
pakeliui dar keleta zmoniu ir paciam gavus komplikaciju, valstybei tas
ziauriai apsimoka? as manau kaip tik tokie zmoniu siuntinejimai ir priveda
prie to, kad nebeuztenka pinigu gydytojams i namus, o jei darbdaviui
nepristatysi biuletenio, tai ne tik, kad negausi uz tas dienas pinigu, bet
dar ir pravaisktas tau gali ipaisyti. nejau cia visi esta bedarbiai, kad
nesuvokiat tokio dalyko?

As buvau gana skeptiskai nusiteikes tu visu niurzgianciu ir besipiktinanciu
sveikatos apsaugom, nes maniau kad jos pas mus dar geros, kol va realiai
nesusiduriau su kurjozais, kai teko gerokai pasinervoti ir pasibarti vien
tam kad issikviesti gydytoja, viskas iki tol atrode kaip sapne, matyt
ministeriams irgi panasiai atrodo, nes realiai jie tokios situacijos
neturejo, o ir pats ministras apie medicina nieko neraukia.