Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: Mantas D.
Data: 2010-01-25 15:05:38
klausyk ar mano rupestis galvoti ar as mazai moku valstybei ar nemazai?
as moku tiek kiek nustato valstybe, jos problema, kad ji nesusitvarko su
mokesciu dydziais, o as noriu gauti bent tiek, kiek man priklauso, siuo
atveju as noriu gauti elementaru biuleteni ir receptus vaistams,
nerizikuodamas savo ligos komplikacijomis varant per salcius pas gydytojus.

Nemanau, kad visiems cia patiktu pasiulymai su temeperaturom ir bloga
savijauta varyti iki poliklinikos.

P.S. vis dar nuo ryto laukiu iskviestos gydytojos....