Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: CodeC
Data: 2010-01-26 12:26:27
Dainiushas wrote:
> su 39? Tiesiog atsigulei? Tai džiaukis, kad gyvas prabudai ir, kad
> atkačelino.

hm, nu dabar prisiminiau kaip ten is tikro buvo. pries tai buvau
issikvietes savo gydytoja ia namus. tai atejo, biuleteni parase ir
isejo. siaip nesu tas, kuris puola tableciu ryt vos temperaturai
pakilus. antibiotiku tikriausiai paskutini kart ir vartojau i  vena per
ta p.uzdegima. paracetamoliu jokiu isvis neatsimenu kada esu geres.
todel ir ana karta atsiguliau kaip visada karstos arbatos isgeres.
o gydytoja taigi klause ir plaucius ir dar kazka ten dare.
tikiu, kad umu p.uzdegima sunku pastebet, bet ne apie tai kalba.

> Ar tu irgi nori, kad kaip filmuose gelbėtoja dideliais papais
> malūnsparniu atskristų?

ne, noriu kad atliktu tiesiogine savo f-ja: GREITOJI MEDICINOS PAGALBA.
kiekviena zodi, paraidziui. kitaip sory, bet noreciau savo pinigus moket
kazkam, kas tai sugebes. o pasakymas ligoniui kuris vos pasikelia kad
arba eik, arba paliksim. tai bl. butu kedys mano vietoj, jau butu po
velena ta sesele :)

p.s. idomu ponui A. Brazauskui ir reikejo visa sarasiuka daiktu
nusipirkti i ligonine pakliuvus?...