Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: CodeC
Data: 2010-01-26 11:14:43
Dainiushas wrote:
> IMHO ant pirmo rimtesnio susirgimo susimyžtum ir verktum, kad tavim
> niekas nesirūpina.....

IMO, neteisingai vis del to galvojat tie, kurie pateisinat sita sistema.
netgi jei butu teisybes tiek vienu, tiek kitu puseje, jeigu jau
vadinames demokratine valstybe, tai gal is tikruju tokia ir bukim?
kodel as neturiu galimybes pasirinkti, ar draustis man pas sodra ar ne?
tegu buna laisve - tas kas nori draudziasi, kas nenori - ne. kiekvienas
galva turi, tegu sprendzia, kas jam labiau apsimoka. o cia gaunasi
prievole, be to, monopilija. yra tokia miela istaiga kaip sodra, ir visi
jau PRIVALO moket. kur cia laisve ir demokratija? kodel darbingi ir
sveiki turi islaikyt kvailius ir ligonius? tipo as galiu uzdirtbt, tai
is manes reik atimt, kad islaikyt buri tinginiu ir kvailiu?

dar pratesiant apie sumas, tai siulau rimtai pasiskaiciuoti. nes dabar
tai visi kazkokia tiesa isikale, kad 'vajezau kas bus jeigu susirgsi'.
taigi ir dabar tuos pinigus is kazkur paima, kad padengti tavo gydymo
islaidas?:) ir tu pinigu negali buti daugiau, nei mes patys visi ir
sumokam. o apie krastutinius atvejus (60 dienu reanimacijoj) nera tikslo
kalbet. kodel as turiu dirbti ir moketi uz kazkoki nelaimeli??? jei tai
bus mano artimas ar draugas, as ir taip jam padesiu.

ir cia tik paprasti paskaiciavimai. o pasiziurekit kur is ties keliauja
pinigai. kokio dydzio pats sodros administracinis aparatas, kiek jam
islaikyt pinigu skiriama, kiek tai optimalu. kokios algos tu, kurie
nefektyviai valdo visa sia sistema, uz ka jos tokios? kiek pinigu
isplaunama per vadinamas 'reformas', po kuriu situacija arba tokia pat,
arba dar blogesne. kiek isdalinama zentu imonem per visokius is anksto
laimetus konkursus. ir visa tai, ir dar daugiau imanoma ir vyksta tik
del to, kad musu valstybeje yra iteisintas reketas. tik del to, kad jau
is anksto nuspresta ir paskaiciuota ka veikti su musu uzdirbtais
pinigais, dar ju net neuzdirbus.