Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: antanas
Data: 2010-01-26 17:45:56
matyt tamstai tikrai tryda smegenis uzspaude, nes be patyciu ir
ispindejimo daugiau nieko suvokt nesugebi - net elementaraus
teksto suvokt

nieks man ant galvos nesika, nesiku ir as - sustreikavus sveikatai rupinuosi
ja pats, o ne sedziu issiziojes, kad biuletenei it kepti karveliai patys i
burna atskristu

sekmes toliau triedziant kaip bajorui