Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: ROOTS
Data: 2010-01-26 12:41:16
Nu va, nemoki sodrai, visi pinigai pas tave, pats gali apsimoket uz viska. Ok?
Nu atvaziuoja tokiu atveju greitoji, tu apsivemes, apsisikes dasliauzi iki duru, atidarai, nieko nesharini. Ziuri greituske i tave prie duru baloj vemalu ir shudu.
Sako: eee davai gani babkes , tada apziuresim, suteiksim pagalba.
Tu: nieko nesarini su 41C(nu mes turejom tokia temp, tai zinom kokia situacija), guli sau be samones, nieko negali pasakyt.
Paziuri daktarai nu nera rankoj pinigu sugniauzes: Ai nu nera pinigu ponas, sodrai nemokejot, nu tai ka, lik cia padychat. Dar karta klausiam, kur babkes, mokek.
Is tave: eemmmbbbbaaa.
Gydytojai: ai cia beviltiska, babeniu neturi, nemokejo i sodra, nx tegu padychalina ligonis ir kvailys, naglas, kurio vaikai tikriausiai amerikoj sedi arba kazkas is sitos panasios sutves

Ai, tavo pinigai butu privacioje "sodroj"?
Atvaziuoja greituske, tu be pulso. Kas toks? Kam moki babkes? EEE agirdi? Niekam nemoki??? Moki??? Tai kam moki???? Blia mykia, tikriausiai niekam nemoka ir t.t.t.
 tai cia dar pats atsidarai duris.

O jei avarija, masina sumaitota neatpazystamai, masinoj du kunai ant plauko kabantys. Atvaziuoja gelbetojai ir medikai. Taaaip. idomu sitie du moka kamnors???? Kas jie tokie, kaip cia duombazes patikrint. Eee, pala numeriai masinos. Policija patikrinkit xxxxx. Aha, savininkas Senukas 70m. Obao cia lygtai jauni. Du chersnim veinas gal savininkas, o kiitas kas. Reikia sitraukt is masinos juos, gal dokai bus kisenej, patikrintume. Gelbetojai, nu nichuja sibe, kokio b trauksim, gal jie niekam nemokejo. Tai ka darom chebra aaa? gal kokia mobilka masinoj metosi, aposkambinsim, suzinosim kieno mobilka, arba gal kas pinigu duos uz juos?
Nu o visa ta laika : tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak ziurek jau ir laidot reikia. Bet dar kunus vis kazkaip istraukt reikia.

p.s. Aisku as cia grubiai, ziauriai ir primityviai. bet tik apie save galvot irgi gana primityvoka. As turiu babkiu, man nieks negresia, todel visus savus islaikysiu :( nu sdochnesh veina diena ir babkes dings kazkur, ir ziurek nei mamos tavo, nei zmonos nieks nebepriziures, pinigu neduos, pagalbos nesuteiks.

p.s.s. sorry dar karta, izeist nieko nenoriu.