Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: Mantas D.
Data: 2010-01-25 16:29:28
oi koks tu gudrus teisuolis :)
linkiu paciam issitriesti kai susirgsi :) kitakarta irgi zinosi ka kalbi...
jei nesupranti kam man reikia biuletenio, tai gal nerasyk, jei esi pats
bedarbis.
Arba dar esi vaikas sedintis prie teveliu nupirkto kompo...

o del biuletenio rizikuoti gauti plauciu uzdegima tikrai nenoriu..
manau tiek milijonu investavusi SAM i visokias sistemas, galetu nesunkiai
padaryti biuletenio israsyma internetu ar kazkaip panasiai, jei jau turi
problemu atsiusti gydytoja. juolab, kad ir elektroninis parasas jau yra ir
uz pirmas kelias dienas SAM su sodra irgi nieko nebemoka.