Tema: Re: musu sveikatos "apsauga"
Autorius: CodeC
Data: 2010-01-26 10:58:32
Laimis wrote:

> Jei *oficialiai* uždirbi 10 kLt („ant popieriaus“) per mėn., tai
> sveikatos draudimo mokestis su

o gal nebunam naivus ir skaiciuojam visa sodros mokesti?
beto, siai dienai tai aplamai viskas eina i bendra katila - ir sodros ir
pajamu mokesciai. taip, kad reziumuojant, atima daugiau nei puse to, ka
uzdirbu, o kai jau as atsiduriu situacijoj, kai man reikia pagalbos, tai
turiu vel papildomai susimoketi ir vistiek gaunu shuda o ne paslaugas -
tiek svietimo, tiek medicinos, tiek policijos, tiek viesojo
administravimo srityse. mano uzdirbti pinigai SVAISTOMI. pats juos
panaudociau daug racionaliau. deja, tokioj valstybeje, kur iteisintas
reketas ir kur demokratija net nekvepia, tai neimanoma. visi kursuojam i
darbus ir kaip robotuku armija nesam savo uzdarbi kitiems - dykaduoniams
tinginiams ir vagims. kurie tiesiog verziasi i 'valdzia', nes ten
issvajota palaima - dirbt nereikia, uztenka vaidint, ir dar pinigus
minia kvailiu uz tai moka.

daro 3% iš darbdavio pusės, 6% iš tavo.